ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ

Πήγαινε κάτω

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ

Δημοσίευση  Admin Την / Το Κυρ Οκτ 18, 2009 7:06 pm

Ο ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ της….. ¨ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ¨

Κατά καιρούς ανακοινώνεται από τις Κυβερνήσεις πρόθεση για ¨Απελευθέρωση¨ των ¨Κλειστών Επαγγελμάτων¨ η οποία στη συνέχεια αποσιωπείται για να επανέλθει και πάλι σε λίγους μήνες για να αποσιωπηθεί ξανά και ξανά.

Η ¨Είδηση¨ είναι από αυτές που ¨Πουλάνε¨ και γι αυτό ανακυκλώνεται τυφλά από όλα τα ΜΜΕ, Παρακολουθώντας τις αντιδράσεις των επιτηδευματιών των ….. υπό ¨Απελευθέρωση¨ Επαγγελμάτων¨ παρατηρούμε ένα καθαρά ελληνικό φαινόμενο. Ο Συμβολαιογράφος π.χ επιθυμεί να ….απελευθερωθούν όλα τα άλλα επαγγέλματα εκτός από το δικό του, το ίδιο και ο Φαρμακοποιός, ο Φορτηγατζής Δημόσιας Χρήσης αλλά και ο Ταξιτζής. Το Άκρον Άωτον της Συντεχνιακής Νοοτροπίας δηλαδή που στο σύνολό της αποτελεί ένα πρόσθετο επιχείρημα στους κύκλους που προωθούν αλλά και σε εκείνους που άκριτα και αβασάνιστα για δικούς τους λόγους επιθυμούν την ¨Απελευθέρωση¨ ή βολεύονται με τη ρευστότητα και την ανασφάλεια που δημιουργούν οι κατά καιρούς αναπαραγόμενες ανακοινώσεις.

Με την πρόσφατη ανακοίνωση της Νέας Κυβέρνησης περί ¨Απελευθέρωσης¨ των Κλειστών Επαγγελμάτων το ζήτημα λαμβάνει διαφορετικές από κάθε προηγούμενη ανησυχαστικές διαστάσεις για το Ταξί διότι ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ είχε φροντίσει για ψηφοθηρικούς λόγους να διαδώσει στους ιδιοκτήτες Ταξί και τον εμπορικό περίγυρο πως αν καταψηφιστεί το Κόμμα του και έρθει το ΠΑΣΟΚ στην Κυβέρνηση το Επάγγελμα θα απαξιωθεί, οι ιδιοκτήτες ταξί θα χάσουν τις περιουσίες τους και μαζί με τους οδηγούς θα μείνουν περίπου στο δρόμο.

Ο σκοπός σίγουρα δεν αγιάζει πάντοτε τα μέσα σπέρνει όμως τον πανικό !

Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα, χρειαζόμαστε ψυχραιμία

διότι ο Πανικός είναι ότι χειρότερο για τον Κλάδο μας.

1. Το επάγγελμα δεν είναι ¨Κλειστό¨ υπάρχει υπερεπαγγελματισμός σε ολόκληρη την επικράτεια, τόσο στα Αστικά Κέντρα όσο και στην Περιφέρεια και την Ύπαιθρο.

Από 12.000 περίπου που ήταν ο αριθμός των Ταξί σε όλη τη Χώρα τη δεκαετία του 60΄σήμερα ξεπερνά τις 30.000.

2. Αν στις δεκαετίες του 80 και του 90 κρίνονταν από τους ειδικούς υπερβολικός ο αριθμός των Ταξί την 1η δεκαετία του 21ου αιώνα η εκμετάλλευση των ταξί που λειτουργούν είναι περισσότερο προβληματική και απαιτείται από τους επαγγελματίες

εξαντλητικός χρόνος εργασίας για την διαβίωση τους και τη συντήρηση των οχημάτων.

3. Οι σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές που περιορίζουν τις μετακινήσεις σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ( Μετρό – Προαστιακός – Τραμ – Αναβάθμιση Αστικών Υπεραστικών Λεωφορείων – Άσκοπη και δαπανηρή για τον Πολίτη ΔΩΡΕΑΝ δημοτική συγκοινωνία στην ηπειρωτική και νησιώτικη Χώρα) καθιστά εντελώς αδικαιολόγητη, αντιεπαγγελματική, αντικοινωνική και προβληματική την περαιτέρω ….απελευθέρωση ενός απελευθερωμένου εδώ και 40 χρόνια Κλάδου που εάν πραγματοποιηθεί θα δημιουργήσει νέα προβλήματα, στρατιές ανέργων και υποαπασχολούμενων.

4. Πρώτη επιλογή για κάθε Χώρα και για κάθε Κυβέρνηση είναι η ονομαζόμενη

Πράσινη Πολιτική για την Προστασία του Περιβάλλοντος ειδικότερα στα μεγάλα

Αστικά Κέντρα. Η Χρήση των επιβατικών οχημάτων δημόσιας χρήσης που ήδη

λειτουργούν μπορεί να συμβάλει αποτελεσματικά στην μείωση της χρήσης των

Ιδιωτικών Οχημάτων μέσα στις Πόλεις που είναι δαπανηρή και ασύμφορη και για

τους ίδιους τους Ιδιοκτήτες τους. θα συμβάλει ακόμη σε μείωση των τύπων αλλά

και των καθημερινών προβλημάτων στην κυκλοφορία και τη στάθμευση.

5. Η Πολιτεία έχει υποχρέωση και η Κοινωνία συμφέρον να θεσπιστούν οι ελάχιστες έστω υποδομές για τη λειτουργία των Ταξί και να παρασχεθούν κίνητρα για διαρκή ανανέωση του στόλου με οχήματα καθαρά και φιλικότερα πάντα προς το περιβάλλον.

Αυτή τη φορά οι Κλίκες θα λάβουν αναγκαστικά το Μήνυμα :

ΕΞΩ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΙΗ ΜΑΖΑ !

6. Οι επιτηδευματίες του Κλάδου παντού με τις Επαγγελματικές τους Ενώσεις έχουν υποχρέωση αλλά και συμφέρον να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο Κοινωνικό Σύνολο. Να εποπτεύουν συστηματικά τις συμπεριφορές των εργαζομένων και κυρίως των Εστιών εκείνων που δημιουργούν Παραβατικότητες και ακραίες Αντικοινωνικές Συμπεριφορές και να ξεκαθαρίσουν τον Κλάδο από Νονούς και Παράσιτα που τον συστηματικά τον δυσφημούν και όχι να κάνουν στραβά μάτια, να τους ανέχονται και να τους παρέχουν συνδικαλιστική προστασία και ατιμωρησία.

Οι Πυρήνες που παράγουν, αναπαράγουν, προστατεύουν και τρέφονται από την παραβατικότητα δεν μπορεί και δεν πρέπει να απολαμβάνουν συνδικαλιστικής κάλυψης ούτε βέβαια και την προστασία κομματικών μηχανισμών.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτό το τελευταίο γιατί οι Πυρήνες αυτοί εξασφαλίζουν Υψηλή Προστασία, δεν τους αφορά και δεν λαμβάνουν ποτέ Κανένα Μήνυμα και δεν είναι σπάνιες οι φορές που τοποθετούνται σε διάφορα πόστα για να προστατεύουν τους Λύκους, να την Πληρώνουν τα Πρόβατα και να κυριαρχούν τα Μπάζα της Ελληνικής Κοινωνίας και όχι μόνο στο δικό μας Χώρο !

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2009

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://taxi.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης